در سایت ها چه می گذرد

در سایت ورین ایران امروز مقاله ای دیدیم که نقدی بر جکومت های ملی سال های دهه بیست آذر بایجان و کردستان نوشته حضرتی به نام مزدک .

 و اینکه بعد سخن های بسیار از هرطرف ایراد بر هجرت مرحوم پیشه وری است در آخر پروگرام آزادی خواهی اش که چرا بعد یک سال مقاومت به قولش مزدک خان فرار کرد و باز داشت و محاکمه و گشته نشد و جوابی ندارد این محقق  هنوز به دنبال جواب است حرفی می گویم و می گذرم که حتم دارم قانعش دشوار است و هضم سنگین و فم معده

بعد قیام سال ۵۷ و انقلاب اسلامی ایران هر چه ژنرال  بود و صاحب مقام رفتند و سر دسته پهلوان پنبه اش هم پدر تاج دار بود علاوه کنید یک نخست وزیر و یک رئیس چمهور را همُ اگر کم آوردید همه اپوزان را هم جمع به زنید و اگر باز هم کم آوردید یک چهار ملیونی هم ناراضی . بعد شصت و چند سال حکومت مرحوم پیشه وری خناق شما را ول نمی کند ُ حال بگوید شئونیزم نیستید

همان اقای بارزانی را که مثال آوردید سالیان سال از کیسه شوروی و شاه ایرا ن در کرج تهران خورد

همان رهبران کرد را می فرماید یک عمری از کیسه صدام و باقی عمر در غرب ارتزاق داشتند

 زندگی و حرکت سیاسی پیشه وری مرحوم خاری است که همیشه در گلوی شما ها خواهد ماند

نان قرض دادن های مشایخ

اعتراض سیدمحمد خاتمی به تخریب هاشمی
کارگزاران با اشاره به دیدار روسا و اعضای شاخه جوانان احزاب همزمان با روز جوان با سیدمحمد خاتمی به نقل از وی در این دیدار نوشت: حرکت مشترک جوانان احزاب کشور امری امیدوارکننده و فرصتی مغتنم است... بعد از یکصد سال تحمل مشکلات ناشی از تفرق و عدم تحمل امروزه با نسلی با هویت سیاسی و فرهنگی جدید مواجه هستیم که به‌رغم تفاوت در دیدگاه‌های سیاسی، دنبال اصول مشترک و چارچوب یکسان برای فعالیت هستند و شهامت و توان غلبه بر مشکلاتی که بر اثر غفلت و تفرقه به وجود می‌آید را دارند...

راستی وقتی  تکنولوژی بمب دوهزار پوندی ساخت وطن بومی میشود چرا حد اقل اسم را ببخشید وزنش را به پوند اندازه می گیرند نه به گیلو و یا مثل بقیه سنتی های دیگر مان به من تهران یا من تبریز و یا خروار ُ 

والله من خود حیرتم از گاف است 

والله چی بنویسم



این افراد پس از گفت و گو با چندین واسطه در نهایت تصمیم گرفتند هشت کیلوگرم اورانیوم را به فردی در هنگ کنگ بفروشند اما آن شخص، که هویت وی نیز اعلام نشده - مقامات پلیس چین را در جریان این معامله قرار داده و منجر به دستگیری مجرمین شده است.

۲ شهریور ۱۳۸۶ - بعد از ظهر ۱۵:۵۹ تعداد بازدید: 1293 کد خبر: ۷۳۷۶۴

خبرگزاری دولتی چین روز جمعه از مفقود شدن هشت کیلوگرم اورانیوم در این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دولتی چین چهار نفر که در نظر داشتند این اورانیوم را در بازار سیاه به فروش برسانند، دستگیر شده اند اما هنوز از سرنوشت اورانیوم مفقود شده اطلاعی در دست نیست.

روزنامه چاینا دیلی، ارگان حزب کمونیست چین، تاریخ دستگیری این افراد را ژانویه سال جاری میلادی، حدود هفت ماه پیش - اعلام کرده و نوشته است که این افراد بین سال های ۲۰۰۵ تا ژانویه ۲۰۰۷ میلادی در بازار سیاه اورانیوم فروخته اند که می توان از آن در تولید سلاح هسته ای استفاده کرد.

روزنامه چاینا دیلی، ارگان حزب کمونیست چین، تاریخ دستگیری این افراد را ژانویه سال جاری میلادی، حدود هفت ماه پیش - اعلام کرده و نوشته است که این افراد بین سال های ۲۰۰۵ تا ژانویه ۲۰۰۷ میلادی در بازار سیاه اورانیوم فروخته اند که می توان از آن در تولید سلاح هسته ای استفاده کرد.
این افراد در جریان محاکمه خود که در دادگاهی در گوانگجو، مرکز استان گواندونگ - دنبال می شود ادعا کرده اند که این مقدار اورانیوم در هنگام معامله با واسطه های مختلفی که هنوز هویت آنها مشخص نیست گم شده است.

بنا به این گزارش، این افراد پس از گفت و گو با چندین واسطه در نهایت تصمیم گرفتند هشت کیلوگرم اورانیوم را به فردی در هنگ کنگ بفروشند اما آن شخص، که هویت وی نیز اعلام نشده - مقامات پلیس چین را در جریان این معامله قرار داده و منجر به دستگیری مجرمین شده است.

مسئولین دادگاه گوانگجو نیز اعلام کرده اند تا زمانی که اورانیوم مفقود شده پیدا نشود محاکمه این افراد همچنان ادامه خواهد داشت.

در قوانین کشور چین، برای خرید و فروش غیر قانونی اورانیوم بین سه تا ده سال حبس و در موارد خاص حکم اعدام در نظر گرفته شده است.