بیر کمند ایله توتولدوم

بیر کمند ایله توتولدوم ؛ یوخدو بیر داد رسیم ؛

بو خیال لار دا اؤلئر کن داهی کیم  داد رسیم

سن ادین باد صبا وار بئله بیر شأن مقام

وییره سئن تنها خبری " یارا دی جان تنیم "

بو گئدیشده منه کیم ویردی دعا

عجبا انامین وار خبری ؟

اؤره ییم قاندی ننه سئن گئدئنی دنیادان؛

اؤلکه ده سئوگی یاساق؛

 

من به امید وصف دوست از دو جان بریده ام ؛

من به امید وصف دوست از دو جان بریده ام ؛ 

 وای اگر توبه کنم خدای من از چه جهت روا کند.

روا همه ذات خدا ؛ از چه جهت رها کند بنده بی نوای خود

شرم همه وجود من کاش مرا فنا کند.

این که مناجات من است اگر چه  همه قبول از اوست

قبول اگر ؛یا که مرا براندم ؛ لال شوم  مخیّر

گر گنه ام روزه نماز من شود؛ شرم  از حضرت اش منم

من که غیر حقوق ماهیانه ام نخورده مال کسی

خدا چرا نبخشدم 



نه یازیم سئوگی لیم اوزوم قارا،

نه یازیم سئوگی لیم اوزوم قارا،
کاغذیم آغ اولسا بئله؛
منی باغیشلا گینه ؛منیم هیچ بیر سئوگین اولماغا دئیئریم یوخ؛
وقتنی بئله بوشا حراّج ائده مئسئن
منیم بو نزار حالیمی گؤردون ؛ منده اولان نه ؟
سئنه قارشی هیچ بیزادیم اولمادی دا؛
حتی بئله ساده جه بیر بوش وقت ؛
سئوگی صاحابیندا وقت اولمادی دا ؛ بوش وئر؛ وقتینی خرج ائتمه
منده نه وار کی سئوگی یه لایق اولام ؛
هیچ نه ؛بئله هیچ نه؛
یالواریرام همده یوز لئر دفعه یالواریرام ؛ 
بوش وئر؛منی قوی گئدیم اؤز یولوما ؛ منده بیر سئنه لایق اولان بیر شی نه ؟
نه ایم وار سا - وارسا بو امان سیز قلم همده بیر یارالی اؤره ک
بیر اؤره ک دولو سو سئوگی وار یا ؟ وقت اولمایان آن لار؛
بیر قوروش و بیر قره پارا کیمی بیر شی دیر؛
منیم سئوگیلیم ؛ یالواریرام منی بوش وئر 
یالواریرام باخ گؤرنئجه یالواریرام؛
منده اولان سئوگی ؛ سئنه لایق دئیر ،
سئن بیر باشقا بیر مئلئک یوز لئر دفعه یازدیم ؛ من ساده جه بیر قلم 
امما نه ائدیم باشارا بیلمه دیم ساخلاماغا کندی سئوگیمی ؛
سئنی بوشا توتمایم ؛نئجه گئدیر سئن گئد؛
آخیر کلام یندا دئدین: "گونوز لئری وقتیم یوخدو منده اولان وقت گئجه دی"
هیچ اؤلچه بیلمه دیم وقت لئرینی 
من ده دئیر یوخدو سئنه قارشی من هئچ ام ؛یالواریرام گئد
منی بو قارا سئودا یه تک بوراخ ؛ قارشیسیز سئودایه
من با خارام باشیمین چاره سینه؛ 
تا پارام بیر کسی بو تظلّمه قالمیش سئوگی یه خاطیر
هئچ بیر ظلمه قارشی آغلامیسان ؟
من آغلادیم سئن گئد. یالواریرام گئد

بیر دل سیز آغیز سیز کیمین طرفیندئن یازیلان بیر تظلّم ،