خدا نیارد

ناخواسته در دامی می افتیم، که هزینه آن هم برای دولت مردانمان و هم مردم خیلی گران خواهد بود، یعنی تا بوده و بود این کار همان امپریالیست های نشان داده شده افکار قرن بیستم برادران توده ای و سه جهانی است ، اول می ترسانند و بعد هر چه ته مانده صلاح در انبار دارند به ملتی مظلوم و دولت مردانی مظلوم تر می تپانند،اگر داوئی جان ناپلیون زنده بود حتم دارم می فهمید، بله درست فهمیدید. اصلا متمدن جماعت را چه نیاز به انبار اسلحه ، همین را هم امام مرحوم بار ها و بار ها قبل از اینکه انقلاب پیروز شود گفته بود ولی همین امپریالیست و همین مادر به خطا ها جهان سومی را چنان به گوشه می برند که هر چه در جیب دارد و ندارد یک راست به ایشان تقدیم دارند که چه بگیرند ، آهن پاره های که اگر زمانی و روزگار جنگی بیفتد و البته آن هم به نشانه خود حضرات ، استفاده شود. 

جنگ عراق را که همین روز ها سالگردش است را به خاطر داریم و گو اینکه آقای هاشمی گفته اند که من خود شاهدی در کوچ صدام به ایران از طرف امریکائی جماعت نیافتم (نقل به موضوع)،لابد حمله کویت هم از حمان حرف هاست منطقه دارد  توان حضور ابر قدرت امریکا را با خرید های نظامی بیشتر تحمل می کند کافی است به نقل شده های خرید نظری بیفکنیم در حوزه خلیج فارس دولت مردان عرب در خرید باهم مسابقه می دهند حال اکبر اعتماد راست یا دورغ می گوید، خود داند ولی نقل یعدی روزنامه اعتماد آنهم بعد اظهار نظر اکبر اعتماد خود حرف ماست دال بر شاهد. 

 

 


بحران جدید در صورت حمله به ایران
اکبر اعتماد پدر برنامه هسته یی ایران گفت؛ ایران در شرایطی به مذاکرات خود ادامه می دهد که غرب امنیتش را تضمین کرده باشد. پدر برنامه هسته یی ایران در گفت وگو با ایران دیپلماسی افزود؛ اگر مقامات غرب به مقامات ایران اطمینان دهند که قصد براندازی ندارند ایران تمایل بیشتری برای مذاکرات نشان می دهد. به گفته او غرب باید از حمایت گروه تروریستی رجوی دست بردارد. اعتماد گفت کاری که غرب برای منزوی کردن ایران در پیش گرفته است اگر در مورد هر کشور دیگری صورت گرفته بود به سلاح هسته یی دست پیدا کرده بود. اکبر اعتماد که طی سال های 1353 تا 1357 ریاست سازمان انرژی اتمی ایران را برعهده داشت، در گفت وگو درخصوص برنامه هسته یی ایران عنوان کرد؛ ایران دیگر مقابل تحریم ها چیزی برای ترس و از دست دادن ندارد اما زمانی که اسرائیل تهدید می کند که به ایران حمله خواهد کرد جرات این کار را دارد چرا که اسرائیل دارای سلاح هسته یی است و ایران چنین اسلحه یی ندارد. به گزارش ایران دیپلماسی او یادآور شد؛ حمله به ایران سبب یک بحران منطقه یی جدید شده که پایان آن را نمی توان پیش بینی کرد .اعتماد با اشاره به اینکه پاسخ ما باید شفاف باشد، اظهار داشت؛ هیچ کس نمی داند غرب چه پیشنهادی به ایران داده است و پاسخ ایران چه بوده است. شفافیت در این موضوع سبب می شود رهبران ایرانی درخصوص جامعه بین الملل احساس مسوولیت بیشتری کنند بنابراین اگر غرب این سیاست را پیشه کند، می تواند مشکلاتش را با ایران نه تنها در برنامه هسته یی که در تمامی زوایا حل کند.


بررسی صدور پدافند از روسیه به ایران
مدیرعامل شرکت «روس آبارون اکسپورت» اعلام کرد روسیه مسائل صدور سیستم های تکمیلی دفاعی از جمله سیستم های پدافندی را با ایران بررسی می کند. به گزارش ایسنا آناتولی ایسایکین مدیرعامل شرکت روسی «روس آبارون اکسپورت» درباره امکان صدور تکمیلی سیستم های پدافندی به ایران به نووستی گفت؛ ارتباطات میان دو کشور ادامه دارد و ما دلیلی برای توقف آنها نمی بینیم.

 و در همین روز در سایت تابناک امده  و قابل تامل است بخوانید 

"رجب صفروف" رئیس مرکز مطالعات ایران معاصر به RBC daily گفت: "فشارهای آتی از سوی ناتو و غرب ناگزیر روسیه را به سوی ایران سوق خواهد داد".

اتحاد ایران-روسیه می تواند عاملی نیرومند در شرایط تغییر یافتن ترکیب کنونی نیروها در عرصه بین الملل باشد. گسترش همکاری های نظامی و فنی بین ایران و روسیه می تواند در آینده منجر به استقرار پایگاه های نظامی روسی در ایران شود. بعقیده صفروف، بهترین مراکز برای حضور نظامی روسیه در ایران می تواند آذربایجان شرقی و جزیره قشم در خلیج فارس باشد. وی معتقد است: "پایگاه در آذربایجان شرقی به روسیه اجازه می دهد که اوضاع در آذربایجان، گرجستان و ترکیه را تحت کنترل خود بگیرد و حضور در خلیج فارس نیز برای مسکو امکان بی سابقه کنترل عملکرد آمریکا و ناتو در منطقه خلیج فارس، عراق و سایر کشورهای عربی را فراهم می کند". 

 

 خدا نیارد روزی را که ما را ،کشور ما را، وجه مصالحه خود قراد دهند و دارائی مان را به تارج.

دوددودی تراکتور

مرحوم ناصر زاده روحانی خطیب و ساده ای و باهوش و شجاع که در منابر خویش در بازار تبریز همیشه به رک گوئی و بیان حقایق روزمره گی مردم در تبریز مشهور بود و کلی هم مورد انزجار ماموران خفیه رژیم قبل ،بعد چندین بار از دستگیری های متعدد . روزی بالای منبر گفتند که ایهالناس من هر چه می گویم به مذاق عده ای خوش نیست ، و مانده که من از این بالا به گویم دودو دی تراکتور و شما هم به گوید تراکتور. تیم تراکتور سازی تبریز در لیک سراسری فوتبال بازی می کرد و خیل عظیم جوانان هم طرفدارش. 

حال روایت ماست به خوانید یک خبر تلخ را که گوئی کسی در مقابل این تراژدی مسئول نیست و به همین سادگی در روز نامه اعنماد آمده ، البته بدون شرح و آنالیز. 

 

 

دریا 227 قربانی گرفت
پزشکی قانونی از غرق شدن 227 نفر طی دو ماه تیر و مرداد امسال در سه استان مازندران، گیلان و خوزستان خبر داد.سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد؛ در فصل تابستان با افزایش سفرهای تابستانی، آمار غرق شدگی در کشور به ویژه در سه استان مازندران، گیلان و خوزستان افزایش می یابد.بر اساس آمار ادارات کل پزشکی قانونی این سه استان در ماه های تیر و مرداد امسال، 119 نفر بر اثر غرق شدگی در استان مازندران، 50 نفر در استان گیلان و 58 نفر در استان خوزستان جان خود را از دست دادند.در استان مازندران که بیشترین رقم غرق شدگی را به خود اختصاص داده است، 41 نفر در تیر و 78 نفر در مرداد امسال به علت غرق شدگی فوت شدند که بخش قابل توجهی از آنان مسافر و غیربومی هستند.

ملاحظه فرمودید به همین سادگی ، نه علتی و نه چیز دیگر به همین راحتی

روز شمار کیهانی، بدون احتساب ساعت های استراحت

به نقل از روز نامه وزین کیهان  

 

3- موضوع اصلی کار وزارت آموزش و پرورش، امور مربوط به دانش آموزان است و مسئولیت معلمان شریف نیز در بستر و چارچوب همین موضوع اصلی تعریف می شود. و اما، از مجموع 26 هفته ای که وزیر آموزش و پرورش تصدی این وزارتخانه را برعهده داشته است، با احتساب2 هفته تعطیلات نوروزی و نزدیک به 13 هفته تعطیلات تابستانی، فقط 11 هفته از دوران تصدی 26 هفته ای وزیر آموزش و پرورش در ارتباط مستقیم با دانش آموزان بوده است و سوال این است آیا 11 هفته از کار مستقیم با دانش آموزان که مسئولیت اصلی وزیر آموزش و پرورش است برای ارزیابی عملکرد ایشان و قضاوت درباره آن کفایت می کند؟!
 

 

البته واضح و مبرهن است که روز شمار کیهان محترم روز های جمعه و ساعات شب که وزیر استراحت می کند و می خوابند را به حساب نیاورده و الا با احتساب ارقام فوق وزارت ایشان در حدود چهار هفته خلاصه می شود اصلا رواست به خاطر یک ماه کاری وزیری را برکنار کرد و یا استیضاح، نماینده این قدر عجول ، والله که نوبره