هرزه نگاری


فرجام ده و اندی سال کش و قوس انژی اتمی بومی شده ؛ بفرموده رئیس اسبق ا[ر و عاقبت برجام را یافت ؛ نصف باکمی بالاتر و پائین تر؛ پاک دستان به قوه قضایه احضار شده اند تا چه پیش آید .دولت پاکت اقتصادی اولی اش را کشود همه فکر می کردند برنج ها را باید خیساند که نگو صنعت اوتومبیل سازی کشور در حال اغماست و دولت نفری 25 ملیون به خریداران وام کم بهره داد که هم خلق الله ماشین سواری کنند و هم صنایع ماشین سازی بادی به تن اش بخورد که نگو هم قشر ورشکسته صنعتی وام ها را گرفته و وعده شش ماهه به خریداران اش می دهد ؛ظاهرا موقع تصویب این پاکت کسی نبود انبار تولید نور چشمی ها را ببیند چون سر ها همه در گریان بود 6 در صد افزوده را هم از مشتری گرفتند و هم از وام نقدی بانک ها .چقدر باید بیسواد بود این دوایر حقوقی کارخانه ها . از آن طرف خبررسید در کربلای معلاّ پراید سه هزار دلار قیمت داشته . امان از در های باز به قول ناصر الدین شاه این قدر بچه ها به فرنگ نروند هوائی می شوند .در خبر های ظهری مشکل مملکت ره به هندوانه شب یلدا بسته اند . کدامین شخص صالح گفته بود ایرانی کشاورز است ؛کدام کشاورزی ؛برنج آمل 2 و گندم سیاه مثل ارزن که این قدر وام و تسهیلات نمی خواهد که آقا زاده دهقان فدا کار ماشین شاسی بلند آراز با وام بانک کشاورزی سوار شود .
از حقیر می پرسید می گویم این کشاورزان زحمت کش پدر ملت ایران را گور به گور کرد .صدی 90 وام کشاورزی به خدمت این زحمت کشان نمی رسد چون اصلا کشاورزی نمانده در دهات .موقع آمار گیری 120 درصد اند و موقع کار همان پدر و مادران خسته .چون بچه ها همه در کار عمله گی و کار ساختمانی و مسکن در کناره شهر های بزرگ . خدا نیارد آن زلزله بم و ورزقان ها که موقع کمک رسانی آمار به صدو بیست رسید هر که از پنجاه سال پیش هجرت کرده بود باز گشت و کل هزینه بلعیدند .وکیل مجلس هر از گاهی به کمک برنج و چای کار فریاد می زند که چند رای آورده باشد اما در خانه خودش در شمال تهران نه از آمل 2و1 می خورد و نه چای شمال را .چای سیلان و برنچ درجه یک باسماتی مگر چه عیبی دارد که چای کوپنی ( سازاندا پیشابی ) بخورد . طفلک جوان به وسط اخبار ساعت دو زنک و اس ام اس می کند که چهار سال هست در نوبت وام ازدواج ام .بدون ذره ای هماهنگی جام جهانی در خرم شهر می گذارند بدون اینکه خبری از سالن ورزشی داشته باشد و در اعتراض به فرمانداری رئیس کشتی دستور اکید می کند بعد 25 سال هنوز خرم شهر آباد نشده و تنها ساختمان قابل استفاده و آبرومندش همان مسجد بزرگ آن خونین شهر اسبق هست . به ورزش فوتبال که حالا خود مافیائی هست نگاه کند کسانی که سن مرا دارند بازی شان از بازی محلات پنجاه سال قبل هیچ فرقی نکرده و تنها بودجه مملکت را می بلعد و از قبَل اش هزاران مفت خور می دوند .به تن و لباس آن تماشاگران کم سن سال نگاه کنید مثل بچه یتیم ها ؛نشسته و حیران و سرگردان تماشا می کنند و شب هر کدام شان بازی های خارجه کی را می بینند و دلشان خون هست از دست این یازی کنان ... کشاد شهرشان .کسی نیست بگوید لااقل بازی آن ها را ببینید و کمی به خود آئید .پر گل ترین بازی کن همان 5-6 گل زده ایستگاهی یا شانسی این ورزش هست .از بازار کتاب چه بنویسم که ننوشته ام بهتر است .موسیقی و هنر تئاتر جای خود را دارند همه رفته اند زیر زمین یا پشت بام اشعار مولوی را می خوانند . کسی نیست بگوید که خواندن اشعار مولوی و حافظ سعدی دیگر زیر زمینی نمی خواهد که بی بی سی و وی و وی در بوق و کرنا کنند .این جمهوری ما هم بد جوری دندان های این سانه های خارجکی را کشیده و خوب از عهده همه بر می اید .
دلار را نفت تولید می کند و نفت هم دست آقامون .
تمام ممالک از گمرک و مالیات گذران دارند و ما هم با نفت دهنه خود را داده ایم به چهل و چند تومانی هر ماه با چندین روز تاخیر می اید

عکس ‏‎Hassan Oskouei‎‏
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد