در گیر و دار عرف های غلط جامعه


    پوشش خبری

    از جدائی دوستی تنها مانده در چم و خم عادات اجتماعی مان بی نهایت متاثر شدم که نتوانستم کمک اش کنم ؛حتی شنیدن حرف هایش برایم سخت رنج آور بود کاش می توانستم کمک اش کنم ولی نتوانستم . شرمنده احساسات پاک دلش شدم . دوست عزیز ناتوانی ام را بر من ببخش . برای روز های بهتری دعایتان می کنم ؛خدا یمان شاید عنایتی کند و مقبول افتد . با خدا کسی بیگانه نیست . تمام اوست ختم راهمان .

    گریه دیر هر دم آچان غم دئن توتولموش کؤنلومو
    اشگ دیر خالی قیلان قان ایله دولموش کؤنلومو
    ای پری وش لئر جفا رسم ین اونوتماین لطف ائدین
    ایله مین بد خو جفا معتادی اولموش کؤنلومو

    فضولی کبیر .

    به خدا می سپارمت دوست من .درد هایت را به جان می پذیرئم ؛ به همین زودی با کسانی اشنا خواهید شد حتما چون جوامع از هر نظر به مردمانی که درش زندگی می کنند توجه خواهد داشت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد